Mini Sales Audit

Értékelje ki értékesítési folyamatait 5 perc alatt

📋 Stratégia és célok
1 Az értékesítési célok, elvárások írásban rögzítettek, mindenki ismeri?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
2 Rendelkezik-e a cég dokumentált értékesítési stratégiával?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
3 Az értékesítési folyamat lépései mindenki számára egyértelműek, leírtak?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
4 Világosak a szerepkörök és felelősségek az értékesítési csapatban?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
📋 Lead menedzsment
5 Van strukturált módszer az új leadek kezelésére és kvalifikálására?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
📋 Lead menedzsment
6 Minden érdeklődő bekerül valamilyen rendszerbe (CRM, Excel, stb.)?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
7 A leadeket rendszeresen utánkövetik (follow-up)?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
8 Minden lezárt ügylethez van WIN/LOST elemzés?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
📋 Rendszerek és eszközök
9 Van bevezetve CRM rendszer vagy más digitális támogató eszköz?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
10 Az értékesítők aktívan használják is ezeket (pl. CRM, pipeline menedzsment)?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
📋 Rendszerek és eszközök
11 Van sablonizált ajánlatkészítési folyamat?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
12 Minden fontos dokumentum (szerződés, ajánlat, sablonok) könnyen elérhető, naprakész?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
📋 Mérés és elemzés
13 Vannak meghatározott, mindenki által ismert KPI-ok?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
14 Mérik és elemzik az értékesítési teljesítményt (pl. pipeline, win rate, ciklusidő)?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
15 Végeznek-e rendszeresen versenytárs elemzést?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
📋 Mérés és elemzés
16 Van ügyfél-elégedettség mérés vagy rendszeres visszacsatolás?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
📋 Csapatfejlesztés
17 Van rendszeres meeting, ahol átbeszélik az aktuális státuszt és problémákat?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
18 Ismertek a versenytársak ajánlatai, árazása, kommunikációja?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
19 Rendszeresen elemzik az ügyfelek megtartását, lemorzsolódását?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen
20 Vannak rendszeres fejlesztési lépések (tréning, coaching, tudásmegosztás)?
0
1
2
3
4
5
Egyáltalán nem Teljesen