📋 Stratégia és célok
1
Az értékesítési célok, elvárások írásban rögzítettek, mindenki ismeri?
Egyáltalán nem
Teljesen
2
Rendelkezik-e a cég dokumentált értékesítési stratégiával?
Egyáltalán nem
Teljesen
3
Az értékesítési folyamat lépései mindenki számára egyértelműek, leírtak?
Egyáltalán nem
Teljesen
4
Világosak a szerepkörök és felelősségek az értékesítési csapatban?
Egyáltalán nem
Teljesen
📋 Lead menedzsment
5
Van strukturált módszer az új leadek kezelésére és kvalifikálására?
Egyáltalán nem
Teljesen
📋 Lead menedzsment
6
Minden érdeklődő bekerül valamilyen rendszerbe (CRM, Excel, stb.)?
Egyáltalán nem
Teljesen
7
A leadeket rendszeresen utánkövetik (follow-up)?
Egyáltalán nem
Teljesen
8
Minden lezárt ügylethez van WIN/LOST elemzés?
Egyáltalán nem
Teljesen
📋 Rendszerek és eszközök
9
Van bevezetve CRM rendszer vagy más digitális támogató eszköz?
Egyáltalán nem
Teljesen
10
Az értékesítők aktívan használják is ezeket (pl. CRM, pipeline menedzsment)?
Egyáltalán nem
Teljesen
📋 Rendszerek és eszközök
11
Van sablonizált ajánlatkészítési folyamat?
Egyáltalán nem
Teljesen
12
Minden fontos dokumentum (szerződés, ajánlat, sablonok) könnyen elérhető, naprakész?
Egyáltalán nem
Teljesen
📋 Mérés és elemzés
13
Vannak meghatározott, mindenki által ismert KPI-ok?
Egyáltalán nem
Teljesen
14
Mérik és elemzik az értékesítési teljesítményt (pl. pipeline, win rate, ciklusidő)?
Egyáltalán nem
Teljesen
15
Végeznek-e rendszeresen versenytárs elemzést?
Egyáltalán nem
Teljesen
📋 Mérés és elemzés
16
Van ügyfél-elégedettség mérés vagy rendszeres visszacsatolás?
Egyáltalán nem
Teljesen
📋 Csapatfejlesztés
17
Van rendszeres meeting, ahol átbeszélik az aktuális státuszt és problémákat?
Egyáltalán nem
Teljesen
18
Ismertek a versenytársak ajánlatai, árazása, kommunikációja?
Egyáltalán nem
Teljesen
19
Rendszeresen elemzik az ügyfelek megtartását, lemorzsolódását?
Egyáltalán nem
Teljesen
20
Vannak rendszeres fejlesztési lépések (tréning, coaching, tudásmegosztás)?
Egyáltalán nem
Teljesen